Інтернет-конференції, марафони, вебінари

Без названия (9)

Інтернет-марафон “Кращі освітні практики. Досвід Ізраїлю” (30 жовтня)

Реєстрація: https://goo.gl/y7FFyc

Інтернет-марафон “Змінюємо школу разом: новий освітній простір та сучасні технології” (31 жовтня)

Реєстрація: https://goo.gl/ZbfbBd

Вебінар “Практичні прийоми розвитку навичок критичного мислення в учнів початкової школи”

Про вебінар

Проблема формування вмінь роботи з інформацією в сучасному світі набуває особливої актуальності. Як же сформувати відповідні навички, що так необхідні вже  в початкових класах?

В цьому нам допоможе технологія розвитку критичного мислення. Вона представляє собою цілісну систему, що формує навички роботи з інформацією через читання та письмо. Технологія формування критичного мислення учнів початкової школи у процесі вивчення української мови та літературного читання передбачає формування пізнавального інтересу шляхом розвитку внутрішньої мотивації до цілеспрямованого навчання, відбувається цілісне осмислення, узагальнення, спонукання до порівняння отриманої інформації з особистим досвідом і на її грунті формування свого аналітичного судження.

У ході вебінару ми розглянемо конкретні загальновідомі прийоми розвитку критичного мислення, які можна успішно використовувати на уроках української мови та літературного читання в початковій школі.

Бонус! Лектор підготувала добірку посилань на корисні веб-ресурси з теми.

План вебінару:

  1. Критичне мислення – особливий вид розумової діяльності.
  2. Вимоги до структури уроку при застосуванні технології розвитку критичного мислення.
  3. Практичні прийоми розвитку критичного мислення на уроках української мови та літературного читання в початковій школі.
  4. Корисні онлайн-ресурси.

images (12)

 

Всеукраїнська інтернет-конференція “Сучасні освітні тенденції: медіаграмотність та критичне мислення”

РОЗКЛАД ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ
09:30 ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­- 09:50 ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– Любов Цукор. Відкриття конференції, вступне слово.
10:00 ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­- 10:50 ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– Сергій Терно. «Критичне мислення».
11:00 – 11:50 ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– Тетяна Бондар. «Критичне мислення +. Інструментарій для підвищення власної ефективності».
12:00 – 12:50 – Ганна Сукачова. «Технологія «Перевернутий клас» як інструмент формування критичного мислення».
13:00 – 13:50 – Наталія Борисенко. «Формування критичного мислення на уроках літератури».
14:00 – 15:00 – Перерва.
15:00 – 15:50 – Інна Іванова. «Медіаосвіта в сучасній українській школі: окремі спецкурси чи інтеграція в навчальні предмети?».
16:00 – 16:50 – Наталія Понежа. «Практична медіаосвіта: творчі завдання для учнів».
17:00 – 18:30 – Панельна дискусія «Сучасні освітні тенденції: медіаграмотність та критичне мислення».

images (17)

Вебінар “Безпечний інтернет: як уникнути неприємностей у мережі”

 Про вебінар

Поява інтернету скорегувала особливості поведінки дітей та дорослих. Якщо раніше треба було говорити з дітьми про їх безпеку на вулиці, громадських місцях, школі, то тепер виникає необхідність захисту школярів під час перебування в інтернеті. Більш того, нерідко захисту потребують і дорослі.

Робота, спілкування, розваги, новини, покупки – все це перейшло до онлайну. Це дуже зручно, але багато хто вважає, що це ще й дуже небезпечно, адже у мережі на нас чатують злодії, шахраї, хакери тощо.

Та все не так страшно. Знаючи основні правила поведінки в інтернеті, ви зможете вберегти себе та рідних. Про це і поговоримо на вебінарі.

План вебінару:

  1. З якими онлайн-небезпеками ми можемо зіштовхнутися?
  2. Які помилки найчастіше допускають користувачі?
  3. До чого може призвести необачність в мережі?
  4. Як дорослим захистити себе?
  5. Що потрібно знати про онлайн-небезпеки, які чатують на дитину, та способи захисту від них.

em

 Вебінар “Ігри та вправи для організації колективної роботи у початковій школі”  (22 жовтня)

Про вебінар

Педагогам будуть представлені інтерактивні форми роботи з учнями початкової школи для створення позитивної атмосфери у колективі, адаптації учнів до колективу класу, як почати розвивати у дітей взаєморозуміння, взаємодію, взаємопідтримку, щоб утворити єдиний колектив класу. На вебінарі будуть надані практичні рекомендації для проведення ранкових зустрічей, фізкультхвилинок, флешмобів.

План вебінару:

  1. Інтерактивні форми і методи організації колективної роботи з учнями у початковій школі.
  2. Вправи та ігри для створення позитивної атмосфери.
  3. Вправи та ігри для проведення ранкових зустрічей.
  4. Як розвивати у дітей взаєморозуміння, взаємодію, взаємопідтримку на початковому рівні.
  5. Проведення флешмобів та фізкультхвилинок у початковій школі.

 

Вебінар “Інтерактивні ігри як ефективний освітній інструмент сучасного вчителя”

Про вебінар

Медіа потужно й суперечливо впливають на розвиток та становлення освіти молодого покоління, поступово перетворюючись з інертного чинника соціалізації на провідний.

Що робити, якщо в дитини відсутнє бажання вчитись? Саме  гейміфікація  допомагає нам, вчителям, та нашим вихованцям простіше сприймати навчання.

Онлайн-ігри, вікторини, марафони та квести допомагають реалізувати творчий потенціал учителя та учнів. Школярі із цікавістю виконують інтерактивні вправи та завдання, беруть участь у веб-квестах, вчаться комунікативних навичок за допомогою інтерактивних служб. Мережеві сервіси підвищують інтерес до читання, навчання, до здобуття нових знань та практичного їх застосування, сприяють розвитку власних підходів до пошуку розв’язання поставлених завдань. Оскільки учні вже використовують соціальні медіа поза школою, інтегруючи їх у заняття, вчитель допомагає їм отримувати більш якісну практику використання соціальних медіа, пропонує новий цікавий і захоплюючий поворот під час шкільних занять.

Мовні ігр мають велике значення для розвитку мови та мислення учнів. Використання  цікавих ігор на уроках української словесності викликають інтерес в школярів. Гра не лише в середніх класах, але й в старших «приречена на успіх.

В. Сухомлинський писав: «У грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку».

Під час вебінару учасникам пропоновано ознайомитися із родзинками свого досвіду: лектор відкриє закуліси власної творчої лабораторії, покаже зразки онлайн-ігор, вікторин, а також розкаже про  ресурси, які допоможуть вам створити ігри «Перший мільйон», «Поєднай пари», «Скачки», ребуси, кросворди тощо.  За допомогою різнопланових та змістовних логічних ігор ви зможете допомогти своїм вихованцям опанувати світ цікавої науки.

План вебінару:

  1. «Будьмо знайомі» (За кулісами творчої лабораторії учителя української мови та літератури Гайсинської школи І-ІІІ ст №4  Немировської Наталії).
  2. Використання інтерактивних ігор в освітньому процесі.
  3. Ознайомлення із онлайн-ресурсами та платформами, які допоможуть зробити ваш урок яскравим та неповторним.
  4. Використання   онлайн-ігор та інтерактивних вправ на уроках словесності як один із шляхів підвищення ефективності пізнавальної активності учнів.

 

Вебінар “Електронні освітні ігрові ресурси – нові можливості для Інклюзивної освіти”

Про вебінар

Особливі діти мають право на отримання якісних освітніх послуг, і щороку позиція держави з питання інклюзивної освіти поліпшується і ситуація змінюється. Але виникає запитання – як саме організувати потрібні умови для особливого учня в вашій школі та вашому класі. На вебінарі проаналізуємо кейс із використання електронних освітніх ігрових ресурсів для інклюзивних класів і обговоримо нові можливості, що технологія створює для інклюзивної освіти.

План вебінару:

  1. Статистика по інклюзії  в Україні і світі – що було, що є зараз, які можливості з`являються.
  2. Чому електронні освітні ігрові ресурси для інклюзивної освіти кращі за традиційні підручники.
  3. Досвід використання ЕОІР в інклюзивних класах. Відгуки.
  4. Зворотній зв`язок, запитаня-відповіді.

 

images (29)

Вебінар “Розвиток творчого потенціалу учнів під час уроків музичного мистецтва”

Про вебінар

У наш час люди все більше усвідомлюють, що саме творчість є найважливішою складовою щастя і професійного успіху. Творчі люди постійно йдуть уперед у роботі – відкривають підприємства, щось вигадують, зустрічаються з цікавими людьми, мандрують, стають лідерами в компаніях, бо знають, як вирішувати проблеми і як заряджати енергією інших. Більшість із нас впевнена, що здатність творити – вроджена, і її не можна розвинути. Давайте спробуємо це спростувати. Творчість і креативність, дивергентне мислення, моделювання творчої діяльності учнів на уроках музичного мистецтва, методи й прийоми стимулювання творчості учнів на уроках музичного мистецтва – ось коло питань, яке пропонується обговорити під час вебінару.

План вебінару:

І. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА. «Як допомогти дитині стати творчою особистістю.

  1. Поняття «творчість» і «креативність».
  2. Дивергентне мислення та приклади його застосування на уроках музичного мистецтва.
  3. Умови розвитку творчих здібностей учнів у процесі викладання мистецьких дисциплін.
  4. Етапи творчого процесу (за Жюлем Пуанкаре).
  5. Музично-творчий потенціал як якість особистості.
  6. Застосування методів стимулювання творчості й творчих прийомів на уроках музичного мистецтва.

ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. Огляд з коментарями фрагменту презентації до уроку в 6-му класі з теми «Історія вокальної музики» (Д. Верді. Арія Герцога із опери «Ріголетто»).

Без названия (6)

Вебінар “Формування ключових компетентностей на уроках фізики”

Про вебінар

Сучасна українська школа розвивається, програма змінюється. Та не кожна школа, вчитель мають достатньо технічного обладнання для реалізації навчального плану. Проте вихід можна знайти завжди. Метою даного вебінару є ознайомлення з основними підходами щодо формування ключових компетентностей учнів та новими можливостями застосування гаджетів на уроках фізики відповідно до практичних завдань оновленої програми.

План вебінару:

  1. Робота над навчальними проектами на уроках і вдома.
  2. Підготовка та участь у заходах з неформальної освіти.
  3. Особливості застосування планшетів та смартфонів на уроках.

1486562900

Вебінар “Інформаційно-комп’ютерні системи у процесі управління НУШ: можливості мережі”

Про вебінар

Сьогодні забезпечити якість освіти та об’єктивний контроль за якістю надання освітніх послуг навчальним закладом неможливо без ефективного використання сучасних технологій, перш за все інформаційно-комп’ютерних.

Разом з учасниками вебінару ми будемо говорити про те, як впроваджувати найсучасніші технології у шкільне середовище, у тому числі й управлінську сферу, внутрішній контроль на всіх його етапах, як створити модель безпаперової школи.

План вебінару:

  1. Впровадження інформаційно-комп’ютерних  технологій у діяльність менеджера школи та побудови стрункої безпаперової  системи управління навчальним закладом.
  2. Тайм-менеджмент в освіті: принцип Парето,«Матриця Ейзенхауера» та інформаційно-комп’ютерні технології. Чому це ефективно?
  3. Можливості Google середовища з його сервісами та застосунками.
  4. Спілкування в соціальних мережах: прозорість, відповідальність, якість, доступність, демократичність.

Без названия (8)

Вебінар “Актуальні напрями в освіті STEM в умовах сучасної школи”

Про вебінар

На вебінарі обговорюватиметься актуальність STEM-освіти та необхідність популяризації STEM-дисциплін серед учнів. Буде розглянуто стратегії STEM-навчання та практичні кроки для впровадження STEM у класі. Обговоримо можливості впровадження STEM в освітній процес в умовах НУШ. З’ясуємо переваги та можливості, що дає участь у відкритому європейському проекті Science on Stage.

“Чарівних пігулок” та готових ідей не буде, але буде власний досвід впровадження STEM у класі та організації STEM-подій в своєму навчальному закладі. Досвід, що показує – все можливо, головне, докласти зусиль.

План вебінару:

  • STEM – актуальний напрям в освіті, що відповідає сучасним тенденціям розвитку суспільства.
  • Шляхи впровадження STEM в освітній процес.
  • Стратегії STEM-навчання.
  • Як організувати STEM-івенти та STEM-активності для учнів.
  • Практичні кроки для впровадження STEM в класі.
  • Проектна діяльність як інструмент впровадження STEM в умовах НУШ.
  • Science on Stage – європейська платформа для STEM-викладачів (оглядово).

Без названия

Вебінар “STEM у школі: методичні рекомендації щодо впровадження на уроках”

Про вебінар

Вебінар присвячено вкрай актуальному питанню реалізації STEM-проектів в умовах сучасної школи. Разом з лекторкою розглянемо методичні рекомендації та нормативно-правову базу щодо реалізації STEM-проектів у сучасній школі. Для більш обєктивної картини розглянемо стан впровадження STEM в Україні, США, Канаді, Європейському Союзі. Освітні ініціативи на підтримку STEM. Значна частина вебінару присвячена прикладам реалізації STEM-діяльності під час уроку та проектну діяльність уцілому. Слухачі отримають конкретні практичні поради та приклади зреалізованих у сучасних україніських школах STEM-проектів.

План вебінару:

  1. Загальні рекомендації щодо впровадження.
  2. Програми впровадження STEM.
  3. Ініціативи на підтримку STEM.
  4. Приклади уроків за STEM.
  5. Приклади STEM-проектів.

Без названия (1)

Вебінар “STEM у Новій українській школі” (19 жовтня)

Про вебінар

Протягом вебінару обговоримо, як виглядає інтеграція предметів та видів діяльності, яку прийнято називати STEM-освітою, в сучасній українській освіті в цілому і в початковій школі зокрема. Планується обговорити процеси розвитку освітніх стандартів і тенденції, які відслідковуються в цьому процесі.

На прикладах міні-проектів, елементів дослідницької діяльності та демонстраційних дослідів планується розглянути особливості впровадження STEM у початковій школі.

План вебінару:

  1. Складові STEM в різних варіантах впровадження
  2. Science: інтеграція природничих наук як результуюча дії різних сил
  3. Проектна діяльність: що можна взяти з неї?
  4. STEM у початковій школі: чужий і власний досвід.

images (30)