Фізика, математика, інформатика та астрономія

Фізико-математичні науки

 Районне  методичне об’єднання вчителів фізики

* Фізика – це щось набагато більше б ніж набір законів… Фізика насамперед жива творчість рук та мозку…   (А. Б.Піппард)
* Фізика написана у великій книзі, яка завжди відкрита у нас перед очима, – я маю на увазі Всесвіт… (Г. Галілей)
* З усіх наук мене завжди особливо приваблювала фізика    (Р. Пайєра)

 

Керівник – Єльник Наталія Макарівна, учитель фізики філії “Цибулівька ЗШ І-ІІІ ступенів” опорного навчального закладу “Богданівська ЗШ І-ІІІ ступенів ім.І.Г.Ткаченка”

Науково-методична проблема:
“Науково-методичне та психолого-педагогічне забезпечення впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках фізики та астрономії як умова індивідуального розвитку та вдосконалення прикладних знань учнів”

Районне методичне об’єднання вчителів математики

* Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості   (Н. Вінер)
* Серед усіх наук, що відкривають людству шлях до пізнання законів природи, наймогутніша, найвеличніша наука – математика   (С. Ковалевська)
* Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети    (О. Маркушевич)

Керівник – Бункевич Опена Вадимівна, учитель математики філії “Дмитрівська ЗШ І-ІІІ ступенів” опорного навчального закладу “Дмитрівська ЗШ І-ІІІ ступенів ім..Т.Г.Шевченка”

Науково-методична проблема:
Впровадження інноваційних методик і технологій навчання, формування ключових компетентностей учнів в умовах функціонування інформаційно-освітнього простору”

Постійно діючий консульпункт вчителів  фізики, математики  з підготовки до ЗНО – 2018

Керівник – Бункевич Олена Вадимівна, учитель математики філії “Дмитрівська ЗШ І-ІІІ ступенів” опорного навчального закладу Дмитрівська ЗШ І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка

Науково-методична проблема:
“Підвищення ефективності підготовки учнів до ЗНО, сприяння підвищенню професійної компетентності учителя”

 

Без названия (8)

Районне  методичне  об’єднання вчителів інформатики та обчислювальної техніки

 

* Комп’ютер виконує дуже прості операції – бере число, додає до іншого числа, порівнює результат з третім числом – але виконує їх зі швидкістю, скажімо, 1000 000 в секунду. На швидкості 1000 000 операцій в секунду результати більше нагадують магію”    (Стів Джобс, засновник компанії Apple)

 

* Недалеко той час, коли електронні машини будуть коморами не тільки технічних і наукових знань людства, але і всього, що було створено ним за багато століть свого існування; вони стануть величезною і вічною пам’яттю  (Академік В. М. Глушков)

.

Керівник – Тарасюк Наталія Володимирівна, вчитель інформатикики опорного навчального закладу ” Богданівська ЗШ І-ІІІ ступенів ім. І. Г. Ткаченка”

Науково-методична проблема:
Впровадження інноваційних технологій для стимулювання розвитку інтелектуального і творчого потенціалу учнів, їх життєвих компетентностей у процесі вивчення інформатики”

 1486562900

Творча  група вчителів фізики, математики та інформатики      по впровадженню спадщини видатного педагога І.Г.Ткаченка

 

Керівник – Рябченко ТетянаПетрівна, учитель математикики опорного навчального закладу “Богданівська ЗШ І-ІІІ ступенів ім. І. Г. Ткаченка”

Науково-методична проблема:
“Творча праця вчителя крізь призму педагогічних ідей І.Г.Ткаченка: розвиток творчої особистості  учня,пошук ефективних шляхів реалізації професійної  компетентності кожного педагога в практичній діяльності”

 

170216-fizyka

Віртуальна лабораторія  вчителів  фізики, математики  та інформатики з розробки дидактичного забезпечення викладання предметів на основі компетентнісного підходу (дистанційно)

Модератор ВЛ– Іванова Анна Степанівна, учитель інформатики та математики опорного навчального закладу “Трепівська ЗШ І-ІІІ ступенів”

Науково-методична проблема:
“Професійне вдосконалення майстерності  педагогів, збагачення  їх  індивідуально-творчої  лабораторії  через підготовку розробок  методичних матеріалів, завдань практичного характеру “

 

STEM-освіта

Методичні рекомендації щодо впровадження  STEM-освіти в навчальних закладах України