Початкова школа, ГПД

1454444893

“Головне завдання початкових класів – це навчити дитину вчитися, сформувати інструмент, без якого дитина стає невстигаючою, нездібною… Цим інструментом є п’ять умінь: вміння спостерігати, думати, висловлювати думку про те, що бачу, роблю, думаю, спостерігаю, читати, писати”
В.О.Сухомлинський

images (31)Віртуальний кабінет “Районне методичне  об’єднання вчителів початкової ланки

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКЛАДАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ У 2018/2019 Н.Р.
Інструкція щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів
Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
План роботи районного методичного об’єднання  вчителів 1-х класів

Науково-методична проблема, над якою працює РМО вчителів 1-х класів: 

«Формування ключових компетентностей школярів  через інтерактивні технології як засіб підвищення мотивації учнів до навчання»

 План роботи районного методичного об’єднання вчителів 2-х класів

Науково-методична проблема, над якою працює РМО вчителів 2-х класів:

 “Вдосконалення уроку шляхом впровадження особистісно зорієнтованої системи навчання і виховання”

images (12)Блог  Тренінг “Методи та форми роботи, спрямовані на розвиток критичного мислення”

 

План роботи районного методичного об’єднання вчителів 3-х класів

Науково-методична проблема, над якою працює РМО вчителів 3-х класів:

“Розвиток індивідуальних здібностей учнів як складової реалізації диференційованого підходу до навчання”

 План роботи районного методичного об’єднання вчителів 4-х класів

Науково-методична проблема, над якою працює РМО вчителів 4-х класів:

“Застосування інноваційних технологій у формуванні творчих здібностей учнів на основі впровадження спадщини В.Сухомлинського”

85282582 Віртуальний кабінет “Творча група вчителів початкової школи

 

 

 

8301451_w640_h640_cid16107_pid4434298_0db22774

Група продовженого дня – новий порядок

 

 План роботи районного методичного об’єднання  вихователів    групи продовженого дня
Організація ігровоі діяльності у групі продовженого дня

Гра – це величезне світле вікно,
через яке у духовний світ дитини
вриваються живильний потік уявлень,
понять про навколишній світ.
Гра – це іскра, яка запалює
вогник допитливості.

В.О.Сухомлинський

Залежно від змісту та структури ігри поділяються на пізнавальні та інтелектуальні, творчі та рольові, рухливі та спортивні, сюжетні, дидактичні тощо.
Усі вони потрібні й по-своєму корисні дітям, але особливе місце серед них мають рухливі ігри. По результатам соціальних досліджень 85 % часу, коли школярі не сплять, вони проводять в сидячому положенні, а це згубно впливає на їхнє здоров’я.
Крім того, після закінчення школи близько 80 % учнів мають вади опорно-рухової системи, постає питання: що робити, щоб здоров’я дітей не погіршувалось?
Тільки правильно організовані та проведені ігри дають бажаний та запланований ефекти у фізичному розвиткові дитини.
Психологи вважають, що маленька дитина – це діяч, творець. А гра різнобічно впливає на дітей, сприяє розвитку гармонійної особистості.
Цінність рухливих ігор полягає в тому, що в своїй сукупності вони вбирають в себе всі види властивих людині природних рухів: ходьбу, біг, стрибки, лазіння, кидання, ловіння, вправи з предметами.

І з давніх – давен так ведеться, що гратися любили і наші батьки, як батьки наших батьків, тобто дідусі і бабусі. І навіть дідусі та бабусі наших дідусів та бабусь теж любили погратися. Усі вони вигадували різні ігри, навчалися одне в одного. Старші передавали меншим свої вигадки, а менші додавали щось своє, придумуючи нові забавки.

Перші записувачі та збирачі українських народних ігор з’явилися у XIX ст. Це етнографічні праці Н.Маркевича (1860), П.Т.Чубинського (1877).

Народні ігри як засіб виховання дітей високо оцінював К.Д.Ушинський, який підкреслював яскраво виражену педагогічну спрямованість народних ігор.

Кожна народна гра містить у собі доступні форми навчання, спонукає до ігрових дій, спілкування з дорослими. О.П.Усова писала: “У народних іграх немає навіть тіні педагогічної настирливості, а й разом з тим усі вони цілком педагогічні” .

Високу оцінку іграм дав В.О.Сухомлинський: “Гра – це величезне світле вікно, крізь яке в духовний світ дитини вливається живлючий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, що засвічує вогник допитливості”.

Ігри та забави становлять чималий розділ народної дидактики й охоплюють найрізноманітніші її аспекти: народознавчий, мовлений, математичний, природний, пізнавальний, розважальний, оздоровчий тощо. Народні ігри – життя кожної епохи.

Український письменник Василь Довжик називає ігри народним мистецтвом: “Та й хитра ж штука, оця народна гра! Ви думали – такі собі пустощі, коли робити нема чого, ото забавка, – мистецтво. А вона має свій погляд на людину, батьківщину, добро, уявлення про тебе і світ. Бо мистецтво – це метод пізнання себе і світу. А гра записала в собі і закодувала в генах дії не лише народні знання, а нас із вами, наш національний характер”.

Гра досить рано входить у життя дітей. Діти будь-якого віку знайдуть собі гру до смаку. Добираючи її, слід враховувати вік дітей, чітко визначити мету кожної гри.

Гра – це не просто забавка, а водночас і весела школа життя. В іграх закладена мудрість народна. Вони не лише розвивають фантазію, кмітливість, спритність, а й вчать справедливості, чесності.
Гра – творчість і праця. Ігри – “гімнастика розуму”, тренування з комунікабельності – допомагають згуртувати колектив, виховувати навички організаторів, ініціативу, самостійність. Розумна, захоплююча гра більш дієва, ніж словесні форми. В ігровій ситуації, завдяки моменту умовності, легко відтворити основні фактори, що визначають комунікацію (мотиви і мету учасників, їхні соціальні ролі, умови спілкування; тактику досягнення мети). Лише під час гри дитина зможе “привласнити” дії, вчинки, якості, які виявляє під час ігрових дій.
Тому позашкільна виховна робота повинна бути органічним продовженням навчальної діяльності, передбачати використання різноманітних форм і методів, що спрямовані на розвиток творчості дітей, задовольнити потреби особистості, зміцнювати і розвивати її задатки та здібності.

Одна з таких форм - ГРА!

 Рухливі ігри під час проведення занять в групі продовженого дня
Ігрова програма “Разом весело грати

Виховна година у групі продовженого дня – це форма спілкування вихователя ГПД з учнями, це розмова по душам, це корисна інформація, необхідна вихованцям для майбутнього дорослого життя, яку не можна у повній мірі отримати на уроках, це збір колективу для вироблення плану участі класу в загальношкільних заходах.

Бесіди  у  групі  продовженого  дня
Виховні  заходи  у групі продовженого дня