Розвиток пізнавальної активності молодших школярів

IMG_4680Згідно плану  методичних заходів районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Знам’янської РДА на базі ОНЗ “Трепівська ЗШ І-ІІІ ступенів” відбувся семінар-практикум вчителів початкових класів з теми: “Диференційоване та інтегроване навчання – необхідні умови розкриття творчої особистості”. Метою семінару стало підвищення фахової компетентності вчителів щодо впровадження диференціації та інтеграції навчальних предметів, використання яких сприятиме розвитку пізнавальної активності учнів, спроможності застосовувати набуті знання, уміння, навички в життєвих ситуаціях.

Гостинний IMG_4746колектив початкової ланки на чолі з керівником методичного об’єднання І. Шипокіною підготував та провів для учасників семінару-практикуму: Ранкову зустріч, використовуючи вправи: “Знайомство”, “Крісло” (що означає моє ім’я), “Руханка” в поєднанні з веселою піснею про дружбу; презентував шкільне методичне об’єднання  вчителів початкових класів школи, розкривши тематику науково-методичної проблеми, над якими працюють педагоги.

Три групи кольорових смайликів, учасників семінару-практикуму, мали можливість відвідати уроки:

IMG_46792 клас, вчитель Н. Проценко – інтегрований урок з літературного читання, природознавства та трудового навчання “Чарівний світ природи. М.Підгірянка “На волі”.

IMG_4710 3 клас, вчитель Л. Козачок – диференційований урок з математики “Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць”

IMG_46434 клас, вчитель І. Шипокіна – позакласне читання “Світ дитинства у творах В. Нестайка” (використання прийомів мнемотехніки на уроках літературного читання).

Педагоги, Н. Проценко, Л. Козачок, І. Шипокіна, продемонстрували практичне втілення у навчальний процес прийоми диференціації,  інтеграції предметів за допомогою інноваційних форм роботи.

Під час обговорення, яке проходило у формі інтерактивну, які підготувала методист районного методичного кабінету С. Шуляшкіна-Кулікова, учасники семінару взяли участь у дискусії “Традиційне IMG_4783предметне навIMG_4774чання та інтегроване навчання: за та проти”, в ході якої «голосували» та аргументували свою прихильність до обраного типу навчання з різних точок зору: дитини, учителя, батьків, держави.  Акцентувалась увага учасників саме на тому, що інтегроване навчання для дитини є цікавим, природнім, таким, що розкриває взаємозв’язки між об’єктами навколишнього сIMG_4771віту. Виконуючи вправу “Конверт проблем”, учасники з’ясовували позитивні та негативні аспекти застосування методики диференційованого навчання на уроках в початковій школі. І на завершення інтерактивну педагоги залишили зворотній зв’язок, використовуючи прийом мнемотехніки.

IMG_4814

IMG_4816

 Фоторепортаж

https://drive.google.com/drive/folders/1GBchpHmirClxrXWsMF6eq3vNewLoaFFe?ogsrc=32